Call us at +603 8744 2331

Tingkatkan Aras Prestasi Restoran dan Ringankan Beban Semasa PKP dengan GetOrders dari Slurp

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Apa itu GetOrders?

Getorders adalah satu platform online yang diwujudkan bagi membantu dan meringankan beban pemilik F&B, PKS, peniaga-peniaga runcit dan sesiapa sahaja untuk memasarkan perniagaan mereka seperti makanan, produk-produk dari segi pakaian, kosmetik dan lain lain secara online di kala kita mengharungi waktu yang mencabar dengan pelaksanaan PKP.

Bagaimana saya boleh mendaftar untuk menyertai GetOrders?

Anda boleh melayari laman web http://www.getorders.app dan mendaftar sebagai pengguna Getorders. Platform ini adalah terbuka untuk semua usahawan-usahawan PKS, F&B serta peruncitan.

Apakah bayaran untuk menyertai Getorders?

Bagi membantu dan meringankan beban usahawan-usahawan sektor PKS yang terkesan dengan keadaan semasa, Sistem Getorders adalah percuma selama tempoh 6 bulan bermula 1hb April 2020.

Apa bezanya sistem Getorders dengan sistem e-commerce yang lain?

Selain pembelian e-commerce biasa, sistem kami boleh membantu mereka yang melakukan jualan delivery dan self pickup juga. Sebagai contoh, jika pelanggan memesan makanan dari kedai A di laman Getorders, mereka boleh memilih sama ada untuk penghantaran ke kediaman masing-masing atau pengambilan sendiri oleh pelanggan.

Adakah saya perlu memuat turun aplikasi khusus untuk menggunakan GetOrders?

Tidak perlu, anda cuma perlu ada telefon bimbit untuk melayari laman web GetOrders.app, daftarkan diri dan anda boleh menggunakan sistem Getorders. Sehubungan itu, anda juga dinasihatkan untuk aktifkan akaun Whatsapp bagi memudahkan serta melicinkan transaksi dengan pelanggan.

Follow us on social media!

More To Explore

Sign up to our mailing list!

Get updates on retail and F&B articles, trends, tips and Slurp! related newsletter.