Call us at +603 8744 2331

Slurp! Tawar Cara Mudah Bisnes Makanan Untuk Berbuka Puasa

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

*Makluman: Aplikasi Slurp! Cook sudah di hentikan*

Menjelang bulan ramadhan, ramai peniaga berminat untuk memasarkan makanan-makanan untuk berbuka puasa bukan sahaja di gerai di bazar ramadhan ataupun di restoran, namun berniaga makanan secara online juga menjadi pilihan. Bagi yang berniaga secara kecil-kecilan dengan bajet yang terhad, menjual secara online mungkin menjadi tarikan.

Berniaga secara online ada cabaran-cabarannya tersendiri. Salah-satu cabaran yang perlukan perhatian ialah tentang hal-hal pengurusan pesanan-pesanan makanan dari pelanggan, demi menjamin perjalanan perniagaan yang licin. Untuk itu, peniaga-peniaga makanan online perlulah bijak dalam urusan-urusan seperti menyediakan menu juadah dan mengamalkan kaedah baik menguruskan pesanan-pesanan yang dibuat pelanggan.

Sebagai syarikat teknologi, kami di Silent Mode telah memikirkan cara efisien untuk peniaga-peniaga makanan mengatasi cabaran menguruskan persanan pelanggan ini. Kami telah berjaya membangunkan aplikasi Slurp! Cook yang disediakan untuk kegunaan peniaga-peniaga dan ia beroperasi untuk telefon pintar berasaskan Android.

Tiga kegunaan utama Slurp! Cook ialah:

  1. Buka kedai makanan online Slurp! secara mudah
  2. Uruskan pengambilan pesanan pelanggan secara cekap
  3. Analisa status jualan sepanjang masa

Ya! Semua ini boleh dilakukan melalui hanya sebuah telefon pintar (berasaskan Android). Kedai-kedai jualan makan pula akan muncul di satu lagi aplikasi dari kami, iaitu, Slurp! Slurp! inilah yang digunakan oleh pelanggan-pelanggan untuk memesan makanan kegemaran mereka. Sesiapa pelanggan yang mempunyai aplikasi Slurp! dalam telefon pintar mereka boleh melayari bahagian Delivery untuk memesan makanan.

Langkah-langkah mudah menjual makanan melalui Slurp!

Slurp! CookSlurp! CookSlurp! Cook

Tutorial menggunakan Slurp! Cook disediakan. Untuk setiap pesanan yang masuk, penjual yang menggunakan Slurp! Cook akan menerima notifikasi ini untuk tindakan selanjutnya.

Slurp! Cook

Senangkan? Slurp! Cook memudahkan pengendailan pesanan makanan. Sila hubungi kami di hello@getslurp.com

Follow us on social media!

More To Explore

Sign up to our mailing list!

Get updates on retail and F&B articles, trends, tips and Slurp! related newsletter.